منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ريكو وِرهووِن: نفر بعدی كيست؟

ريكو وِرهووِن: "نفر بعدي كيست؟سوال سختي است.من دانيل گيتا را دو بار در طي شش ماه مغلوب كرده ام.فكر مي كنم صحبت درباره من و كيفيت كار من كافي است.نفر بعدي كه بايد با او مبارزه كنم كيست؟براي من مهم نيست.هر فايتري كه باشد شما بايد مراقبش باشيد.من در همان شرايط هستم.مشتاق براي برد،همان انگيزه براي قهرماني.من بايد تمركز داشته باشم به بردهايم ادامه دهم و مبارزات خوبي انجام دهم.

تنها رقيب آشكار او اِرول زيمِرمَن است،كسي كه در مسابقات GLORY 16 دِنوِر موفق شد تورنومنت 4 نفره را فتح كند.زيمرمَن و وِرهووِن در برابر يكديگر 1-1 هستند.اولين رويارويي آنها به سال 2012 در مسابقات It's showtime 2012 در لئوواردِن هلند برمي گردد كه در آن مبارزه زيمِرمَن در همان راند نخست با يك هوك چپ وِرهووِن را ناك اوت كرد.مبارزه دوم آنها نيز در سال 2013 و در مسابقات GLORY 9 نيويورك بود كه در آن مبارزه وِرهووِن با امتياز پيروز شد.قطعاً اگر مبارزه سومي بين آنها انجام بگيرد جالب و ديدني خواهد بود.از طرفي وقتي وِرهووِن گفت كه حريف جدي براي جدال بر سر كمربند قهرماني نمي بينم،زيمِرمَن طي مصاحبه اي خطاب به وِرهووِن گفت كه دوباره تو را ناك اوت مي كنم.

ريكو وِرهووِن: "او (زيمرمَن) با يك روزنامه هلندي مصاحبه اي كرد كه دوست دارد دوباره با من مبارزه كند و مرا با يك مشت تحقير كند.او اِرول است.فقط در حال تلاش براي شكل گيري مبارزه است.پدر كشتگي بين ما وجود ندارد.من به گفته او احترام مي گذارم.هيچ حس سختي نيست.وقتي همديگر را ببينيم مي توانيم با هم نوشيدني بخوريم.ما بهترين دوست يا چيزي شبيه به اين نيستيم،اما مي توانيم پس از يك ماه از مبارزه همديگر را ببينيم و با هم بيرون برويم.اين فقط شغلي است كه ما در آن هستيم".

نام ديگري كه پتانسيل مبارزه با وِرهووِن را دارد، ميركو "كرو كاپ" فيليپوويچ است كه شايد قدرت انفجاري دوران جواني اش را نداشته باشد ولي بايد ركورد او پس از بازگشت به كيك بوكسينگ در سال 2012 را نيز در نظر گرفت كه 7 پيروزي و 1 شكست بوده و شكستش در برابر رِمي بونجاسكي بود.كرو كاپ آخرين مبارزه اش را در GLORY 17 برابر ميلر پيروز شد.

ريكو وِرهووِن: "مبارزه با كرو كاپ مايه افتخار است.او مبارزات بسياري در دوران خود انجام داده است.مبارزات زياد در ورزشهاي مختلف.اگر من شانس مبارزه با كروكاپ را بدست بياورم عالي خواهد بود.باعث غرور و افتخار است".

نام بعدي كه ممكن است حريف وِرهووِن باشد،بنجامين آدگبويي نيجريه اي-رومانيايي است.

ريكو وِرهووِن: "من فكر ميكنم آدگبويي از فايترهاي آينده دار و در حال رشد است.سازمان GLORY هم بايد به او مبارزات درست و خوبي بدهد.در حال حاضر او را در برابر فايترهاي سطح بالا قرار ندهد.مبارزاتي به او بدهد كه بتواند از پس آن بر بيايد.ممكن است در آينده براي قهرماني هم مبارزه كند.من سبك مبارزه او را خيلي دوست دارم.او فقط در حال حاضر تجربه كافي را ندارد".

نام بعدي هِسدي جِرجِس از مصر است.

ريكو وِرهووِن: "فكر مي كنم سبك مبارزه او به اندازه كافي تفاوتي نداشته است.من قبلاً دوبار او را شكست داده ام.من واقعاً چيز جديدي در مبارزه او نمي بينم.من سبك مبارزه او را مي شناسم و چيز خطرناكي در چنته او نمي بينم.من درباره كسي پيش داوري نمي كنم ولي اگر او عنواني را پيروز شد آن وقت مي تواند رقيب خطرناكي باشد.اما به هر حال مبارزه در سنگين وزن خطرناك است و يك ضربه مشت مي تواند همه چيز را تمام كند".

سازمان GLORY هنوز مسابقات بعدي اش را اعلام نكرده است ولي منابع نزديك به اين سازمان خبر دادند كه رويداد بعدي اين سازمان در ايالات متحده برگزار خواهد شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com